sbina

Alla inlägg den 6 augusti 2013

Av sbina - 6 augusti 2013 10:21

Fattar inte hur vissa personer tänker!! Varför skaffar endel barn men lämnar bort dom heeeela tiden. Jag skulle aldrig dra iväg på en två veckors semester och inte ta med mig mina barn. Man vill ju uppleva allt tillsammans och åka och se sina barn njuta av allt.. Men vissa tänker inte så tydligen. Då kanske endel inte ska skaffa barn..
Sen så tycker jag personligen inte att man kan kalla sig för mamma om man inte är mamma till barnet. Barnet har liksom en mamma redan. Och att den som kallar sig för mamma vars egna mamma kallar sig för mormor till detta barn förstår jag ännu mindre.. Orkar snart inte vara tyst mer och måste få säga vad jag tycker men om jag nu skulle göra detta så skulle det bli ett jävla liv. Å jag skulle framstå som jätte elak..
Jag får så ont i huvudet av detta! Att folk inte kan se verkligheten och vad dom har skapat.. Får se om jag orkar ta upp detta med respektive person. Det är ju ingen som säger något och jag tror inte att jag är ensam som undrar detta :/

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards