sbina

Direktlänk till inlägg 18 augusti 2013

Oriflame :)

Av sbina - 18 augusti 2013 10:17

Idag ska jag ha min första hemma visning utav oriflame :) Jag ska bjuda på fika och ha ett litet lotteri av några produkter. Hoppas detta kommer att bli lyckat och jag kommer att sälja en del.. Det är ingen som har kunnat eller velat ha en egen visning än men hoppas att någon kanske nappar idag..
Folk får ju för sig att det bara är smink men det är ju så mycket annat. Parfym, hudvårdsprodukter, accessoarer å lite annat. Är ju knappt hälften smink. Riktigt bra priser samt kanonbra produkter! Jag bara älskar deras nature secrets duschcreme med peeling effekt :)
Ska försöka tjata på min mormor att hon kan ha en visning å bjuda in några utav hennes systrar å morfars systrar.. Känns lite tråkigt när ingen vill ha en visning. Det är ju inget köptvång å jag tycker det är kul att bara umgås å ta en kopp kaffe.. Men, men.. Kanske blir bättre annars lägger jag ner detta. Är för mycket jobb för inget å det känns som att folk tycker jag bara tjatar om oriflame :/

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sbina - 19 september 2013 13:19


Satan vad jobbigt det är att rensa efter någon annan! Dom som bodde i radhuset innan oss tyckte om att odla allt som gick ungefär.. Men det ska nog bli gräsmatta igen :) ...

Av sbina - 15 september 2013 21:13


Fick nycklarna till radhuset idag :D Dom som har bott där var så snälla att vi fick dom två sista månaderna som var kvar gratis :) Vi sa att dom inte behövde städa så noggrant då. Är bara så himla glad!!! Vi ska börja flytta lådor i veckan. Hoppas at...

Av sbina - 14 september 2013 19:48

Vart på namngivning idag :) Lilla Malcolm är sååå söt! Dom bjöd på god mat och god tårta. Det var en liten tippspromenad om honom med och min familj kom tvåa :) Vi var ute hela dagen. Får nog ta vara på dom dagarna som är fina nu.. Är nog inte så mån...

Av sbina - 13 september 2013 14:50


Liam börjar bli stor nu :) Han har fått ha på sig kalsonger idag. Fast det första han gjorde var att kissa på sig men då tror jag att han förstod att det blev blött och att han måste gå till pottan och kissa. Han blir ju 2,5 år i december å det börja...

Av sbina - 11 september 2013 10:53

Oriflame registrering

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards